Hledáte způsoby a fráze, kterými v telefonu zaujmout?
Chcete cítit z telefonování větší uspokojení?
Pak nezmeškejte seminář lektora a trenéra obchodního telefonování, Miroslava Prince, autora knihy „Jak uspět při obchodním telefonování: Získejte jistotu, domluvte si více schůzek a uzavřete více obchodů“!
Cíle kurzu
Představit nový přístup k telefonování, který zaujme vaše zákazníky a klienty, odstraní jejich námitky a odliší vás od nevítaných „telemarketérů“.
Co se dozvíte a naučíte
Jak si organizovat práci a zvýšit produktivitu času stráveného telefonováním.
Co v telefonátu říkat – struktura telefonátu, slova a fráze.
Co v telefonátu neříkat – slova a fráze, která musíte vynechat.
Jak se na telefonáty připravit psychicky – na co myslet před a při telefonování.
Jak využívat námitky ve svůj prospěch.
Komu je kurz určen
Tento kurz je pro ty, kdo používají telefon k oslovování nových i stávajících klientů a zákazníků a domlouvají si s nimi schůzky nebo získávají objednávky.
Doba trvání: 6 hodin
Cena 2.900,-
* Součástí kurzu je kniha Jak uspět při obchodním telefonování v hodnotě 249,-